UWAGA! Dołącz do nowej grupy Przasnysz - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Kampania „Mistrzu, zwolnij” – PZU i Policja apelują do kierowców

Radosław Adaśko

Radosław Adaśko


Rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU we współpracy z Policją. Celem tej inicjatywy jest zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach poprzez podniesienie świadomości kierowców na temat konsekwencji nadmiernej prędkości. Z danych wynika, że mimo dotychczasowych działań, liczba wypadków drogowych w Polsce wciąż pozostaje niepokojąco wysoka. Kampania to nie tylko akcja promocyjna, lecz również zaproszenie do wspólnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo na drogach.

Wspomniana kampania jest kontynuacją wcześniejszych działań PZU, które w ciągu ostatniej dekady zaowocowały znaczącym zmniejszeniem liczby wypadków. W 2024 roku odnotowano ponad 21 000 wypadków, niemal 1 900 ofiar śmiertelnych oraz blisko 25 000 rannych osób, co jasno wskazuje na potrzebę dalszych działań prewencyjnych. Partnerstwo z Policją pozwoli na bezpośrednie dotarcie do kierowców w trakcie kontroli drogowych, gdzie funkcjonariusze będą wręczać naklejki z kampanii oraz rozmawiać o bezpieczeństwie na drodze.

Kampania „Mistrzu, zwolnij” to również szereg działań w mediach, w tym spoty telewizyjne oraz billboardy na ważnych trasach. PZU planuje dotarcie do miliona kierowców poprzez dystrybucję naklejek, które mają przypominać o potrzebie ostrożnej jazdy. W miejscach o wzmożonym ruchu znajduje się ponad 100 billboardów, które mają na celu uświadamianie kierowców o zagrożeniach, szczególnie podczas podróży. PZU organizuje również różne aktywności, takie jak konkursy oraz możliwość sprawdzenia swoich umiejętności na torze bezpiecznej jazdy, co z pewnością wspiera ideę kampanii i zachęca do odpowiedzialnego zachowania na drodze.

Źródło: Policja Przasnysz


Oceń: Kampania „Mistrzu, zwolnij” – PZU i Policja apelują do kierowców

Średnia ocena:4.78 Liczba ocen:10


Zobacz Także